Do finále jsme postoupili v kategorii
„Kancelář jako DNA firmy“.

Ty správné firemní prostory dýchají. Žijí. Mají duši. Jejich charisma je neodmyslitelně spojeno s firmou samotnou. Stejně jako řada dalších firem i my své podnikání promítáme přímo do našich firemních prostor.
V loňské roce jsme postavili novou administrativní budovu. Její prostory jsou navrženy pro spokojenost našich zaměstnanců, kteří je využívají. Jsou místem, kde lidé samostatně nebo kolektivně pracují, schází se, mají možnost uvolněné komunikace mezi sebou. Jejich prostory jsou vhodné pro kreativní práci a zároveň jsou nedílnou součástí kanceláří.
Soutěž samotnou chápeme jako nezávislé ocenění našeho nového administrativního a vývojového centra, které jsme si v Dobrušce vybudovali.
V konkurenci velkých firem jako Avast software, ČSOB, SAP nebo Nestlé Česko, považujeme už samotné finále za velký úspěch. Odborná porota rozhodovala na základě hodnotících kritérií z hlediska designu, originality, inovace a atraktivnosti pracovního prostředí zaměstnanců.

Ocenění jsme získali v soutěži TOP WALLMARKETING

Nové prostory naší společnosti byly vybrány mezi 33 nejlepších projektů. Ocenění jsme získali v kategorii KVALITA PROVEDENÍ.

Z finalistů soutěže, ZASEDAČKA ROKU, která oceňuje firemní prostory, odborná porota vybrala nejzajímavější projekty využívající aktivně wallmarketing nebo walldesign. Wallmarketing a walldesign pomalu, ale jistě přichází na zdi českých firem. Nejsou to jen hezké samolepky a tapety. Je to možnost netradičně komunikovat se zákazníky a zaměstnanci. Přitom stačí využít to, co už máme – zdi, které jsou všude kolem nás.

Všechny projekty porota ohodnotila podle pěti kritérií: kreativita návrhu, originalita zpracování, kvalita sdělení, harmonizace prostoru a vztah ke značce.